ECF, 15/3/2011 בפדרציית רוכבי האופניים האירופית (ECF) חוששים מהסכנה שעלולה לצמוח מאופניים חשמליים וכלי רכב אישיים אחרים שהמסה והמהירות שלהם תסכן את משתמשי שבילי האופניים המופרדים שאנחנו מתאמצים להקים. כדי להרוג את הסכנה הזו כשהיא קטנה, צריך לטפל בזה כבר עכשיו, באכיפה חזקה. ECF calls for a clear distinction between bicycles and eletric vehiclesECF supports the current EU definition of pedal electric cycles (pedelecs), set out in Directive 2002/24/EC, which limits the additional power provided by the motor to 250W and requires it to cut out when a maximum speed of 25 km/h is reached. More powerful vehicles shouldn't be treated as bicycles and, for obvious safety reasons, shouldn't be allowed on cycle paths. Read the letter to the members of the European Parliament : כתבות קשורות:
ECF is in favour of Pedelecs סין: בגלל השקט – לא לאופניים חשמליים אופניים חשמליים: חלקם מסוגלים לפתח מהירות מסוכנת Insurers see High Accident Risk in E-bikes אופניים חשמליים: העולם על פי וולט יש אישור לאופניים חשמליים נמאס לדווש? משרד התחבורה שוקד על היתר לאופניים חשמליים אושר בוועדת הכלכלה: רשיון לאופניים חשמליים מגיל 14 |
Sustainability.org.il > תחבורת אופניים >