מוסיפים נתיב חמישי בנתיבי איילון בקטע קק"ל-גלילות

נשלח 5 ביולי 2013, 5:00 על ידי Sustainability Org   [ עודכן 6 באוק׳ 2017, 12:50 ]
מאת: ערן שחורי, רכז פעילות 'רוכבים לעבודה' וחבר בצוות 'מדיניות ציבורית' בעמותת 'ישראל בשביל אופניים'.
תאריך פרסום: 4/7/2013, תאריך עדכון אחרון (הוספת תמונות לתוואי אפשרי עד לגשר הולכי רגל בכביש 5): 21/9/2013.

עומס באיילון צפון, בכניסה מקק"ל. צילם: ערן שחורי

עבודות הרחבה בשני נתיבים נוספים במטרה להקטין את העומס. אפשר להוסיף נתיב נוסף? לאופניים?

עבודות הרחבה

הוספת נתיב חמישי

אפשר להוסיף נתיב נוסף? לאופניים?


שכונה חדשה עם משתמשים פוטנציאליים נוספים לשביל אופניים שייסלל בין קק"ל לגלילות, לכיוון הרצליה.

מרחוק בצד ימין: עבודות להרחבת שני נתיבים. מדוע לא להוסיף נתיב לאופניים בין קק"ל לגלילות? צילם: ערן שחורי

עדכון מתאריך 21/9/2013:
ניתן היה (ככל הנראה) להוסיף שביל אופניים לצד הנתיב החדש, ולאפשר רכיבה עד רמת השרון:
ניתן היה לנגוס בגבעה ולסלול שביל אופניים מעבר לתעלה שנחפרה. לחלופין, ניתן לסלול שביל אופניים ממזרח לגבעה שלצד נתיבי איילון ולחבר אותו לגשר הולכי הרגל שעובר מעל כביש 5. צילם: ערן שחורי, רכז פעילות 'רוכבים לעבודה' בעמותת 'ישראל בשביל אופניים'.












































גם עבור העלאת אופניים במדרגות גשר הולכי הרגל יש פתרון שעובד בקופנהגן:
bicycle stairways rail in copenhagen

מקור: traveljournal.net





















Comments