איך רותמים את הרכיבה על האופניים לטובת ירידה במשקל?

נשלח 6 באוק׳ 2011, 11:40 על ידי Sustainability Org   [ עודכן 6 באוק׳ 2011, 11:41 ]
ד"ר נעמה קונסטנטיני ורקפת אריאלי, 6/10/2011

מאזן אנרגיה שלילי של 250 קלוריות ביום יתבטא בירידה של קילו שומן בכל חודש.

אדם שמשקלו כ-80 קילו "ישרוף" 10.5 קלוריות לכל דקת רכיבה לעבודה; אדם שמשקלו 70 קילו ישרוף תשע קלוריות לכל דקת רכיבה לעבודה; ואדם שמשקלו 50 קילו ישרוף שש קלוריות וחצי לכל דקת רכיבה. כלומר, רוכב שמשקלו 80 קילו שירכב בכל יום במשך 25 דקות לעבודה ובחזרה, ישיל 12 קילו שומן בשנה אחת.

לכתבה באתר ynet 


כתבות קשורות:
10 שאלות ותשובות על אופניים, מאמץ, ותזונה
רכיבה באופניים יכולה לשרוף קלוריות בקצב של 700 קלוריות בשעה
אופניים זה בריאות
מתחילים לדווש: 5 סיבות לרכיבת אופניים
10 סיבות להתחבר לאופניים

Comments