מאת ערן שחורי, רכז פעילות 'רוכבים לעבודה' בעמותת 'ישראל בשביל אופניים', 12/9/2014 בשכונת Blue הנבנית במיתחם בו פעל קאונטרי גלילות אמור להיסלל כביש פנימי ללא חיבור לכביש 2 (כביש החוף). הגבול המזרחי של השטח הינו הקיר המצוי מתחת לרמפה המחברת את כביש 2 לכביש 5. מתוך התמונות שלהלן נראה שהשטח שיישאר לסלילת רצועת אופניים ורצועת הליכה/ריצה, כ-5.5 מטר בלבד, הוא צר מדי. בנוסף, המכוניות עלולות לסכן את רוכבי האופניים שעתידים לרכב לעבודתם באזוה"ת הרצליה פיתוח (ובכיוון ההפוך מהרצליה לעבודתם בתל אביב). יכול להיות שאני רואה צל הרים כהרים, אבל התמונות המוצגות להלן מחייבות בדיקה אם נעשתה חריגה מהתכנון על ידי היזמים וגורמי הביצוע שמקימים את הפרויקט ובדיקה נוספת לגבי התכנון התחבורתי ורמת הבטיחות של רוכבי האופניים שעתידים לנצל את השביל לצרכי יוממות. אפשר ללחוץ על התמונות להגדלה. תמונות שצולמו בתאריך 11/9/2014
|
Sustainability.org.il > תחבורת אופניים >