מתוך "משמר המועצה", פורסם בתאריך: 24/8/2010
...ההצעה השנייה לסדר הייתה של חבר המועצה שמואל מזרחי (תל אביב1). מזרחי טען כי אין התאמה בין מספר הולכי הרגל ורוכבי האופניים באזורים שונים בעיר. לדבריו ברחוב משה דיין הוכשר שביל אופניים על הכביש, אך דווקא שם יש פחות הולכי רגל ופחות רוכבים, ואילו ברחוב אבן גבירול, שעתיר בתנועת הולכים ורוכבים, הוכשר שביל על המדרכה, ללא כל הפרדה מהסביבה, ומתקיים מגע מתמיד ושלילי בין הרוכבים והולכי הרגל.
מזרחי ביקש לקיים דיון בנושא בוועדת ההנהלה העירונית. לאור הסתייגויות חברי האופוזציה מקיום דיון בנושא זה בוועדה סגורה, הציע ראש העירייה לקיים באופן חריג דיון פתוח של ועדת ההנהלה. אנו תוהים – אם מדובר בדיון שבו ינכחו גם כך כל חברי המועצה – מדוע לא לקיים אותו במועצה עצמה? (נזכיר שעד כה, במשך 26 ישיבות מועצה, לא התקיים במועצה אפילו דיון אחד בהצעה לסדר…) מקור: "משמר המועצה" - מתוך דיווח על ישיבת מועצת העיר 9/8/2010מאמרים קשורים:
תמונות: השימושים הרבים של שביל האופניים ברחוב אבן גבירול שבילי האופניים של תל אביב - דיון בפורום פיתוח אורבני ותשתיות באתר תפוז רוכבים אל הלא נודע: מסלולי האופניים הנוראיים ביותר בתל אביב וידאו: תשתיות לאופניים בקופנהגן תשתית לאופניים בקופנהגן - אלבום תמונות תרבות אופניים בקופנהגן - אלבום תמונות מסמך הנחיות תכנון לסלילת שבילי אופניים - משרד התחבורה, אוקטובר 2009 סקר ליקויים בשבילי האופניים של תל אביב |
Sustainability.org.il > תחבורת אופניים >