בעקבות התקלות החוזרות ונשנות והמחסור בזוגות אופניים בחלק מתחנות הטעינה: גל ביטולים של מנויים במיזם האופניים של עיריית תל אביבמאת חגי מטר, 28/5/2012
תגיות: תל-אופן, עיריית תל אביב
מאגר הנתונים של תל אופן מנוהל בניגוד לחוק גנבתם תל-אופן? אף אחד לא יבוא לחפש אתכם למה עיריית תל אביב מימנה את הקליפ של איזבו? "כשנגנבו לי האופניים באוגוסט האחרון הרגשתי שהיקום קורא לי לעשות מינוי, מאוד התלהבתי מהמיזם הזה", מספרת מנהלת האתר הקהילתי "גיליסט" גילי פליסקין, "אבל עם הזמן תל-אופן הפך להימור. אי אפשר להסתמך על זה. גיליתי שאני מבזבזת הרבה יותר זמן על ניסיון להוציא אופניים מתחנות והרבה יותר כסף על מוניות כשאני מתייאשת מכמה תחנות". ![]() תחנת עגינה של תל אופן. גל ביטולים צילום: יהונתן שאול בעקבות חוויותיה וחוויות ששמעה מחברות, החליטה פליסקין לאחרונה לכתוב מכתב מפורט לחברה המפעילה את התל-אופן ובו הציעה שכפיצוי על עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לרוכבים יוארכו המינויים בשנה נוספת. השבוע נדחתה בקשתה של פליסקין על ידי נציגי החברה המפעילה. האופניים הם כאילו ירוקים בשביל הסביבה, אבל בעצם זה ירוק של דולרים". לדבריה מצטרפים רוכבים מאוכזבים רבים אחרים, שחלקם כבר עשו מעשה והחליטו לוותר על המינוי. "הניסוי אצלי היה די קצר", מעיד יונתן בר, שמתכוון לבטל את המינוי. "לפני חודשיים בערך גנבו לי אופניים, החלטתי לעשות תל-אופן, ראיתי כי רע ועכשיו קניתי אופניים משלי שוב. יש הרבה יתרונות לתלאופן, אבל אם כל פעם שאתה מגיע לתחנה אתה יכול להיות בטוח שהיא לא תעבוד - זה כבר לא לעניין". התביעה הייצוגית בדרך?
"מכרתי את האופניים שלי בשביל תל-אופן לפני ארבעה חודשים, למרות ששמעתי שיש בעיות אבל לא חשבתי שאתמודד עם כזאת אוזלת יד", אומרת אביב הורנשטיין, מנויה טרייה, שכיום חוץ מפרישה מהשירות שוקלת להגיש נגד תל-אופן תביעה ייצוגית עם חברים נוספים. לאחרונה היא אף פנתה לארגון "אמון הציבור" והגישה מספר תלונות על השירות שקיבלה. "חוץ מהתקלות הטכניות, אתה מתמודד עם שירות לקוחות שאין לו את המילה סליחה בלקסיקון ובלילה, ובסופי שבוע בכלל אין עם מי לדבר", היא אומרת. לכתבות קשורות: |
Sustainability.org.il > תחבורת אופניים >