תוצאות מדד השקיפות 2011 - גם השנה ציון נכשל לחברות המובילות במשק

נשלח 25 במאי 2011, 23:34 על ידי Sustainability Org
 
 

ארבעת מימדי השקיפות אשר נמדדו הן:

הימצאות דיווח אחריות (50% מהניקוד):

הדוח, סוג האחריות ורמת שיקופו, דוח אחריות או דוח אחריות חברתית-סביבתית, דוח חלק ממוקד בנושא מסוים, באתר החברה.

שקיפות (30% מהניקוד):

רמת השקיפות ודרך הצגתו באתר בנוגע למגוון של נושאי דיווח כגון: פרופיל עסקי ואסטרטגיה, ממשל תאגידי, ניהול אחריות חברתית-סביבתית, אתיקה וזכויות אדם, שיח עם מחזיקי עניין, הצגת נושאים מהותיים, סביבת העבודה, לקוחות שיווק ומוצרים, ספקים ושרשרת האספקה, מעורבות בקהילה ואיכות הסביבה.

ניווט (10% מהניקוד):

מספר לחיצות העכבר עד להגעה לנושאי אחריות, אפשרויות חיפוש, ריכוז חומרי אחריות באתר, זמינות התפריט ומפת אתר.

נגישות (10% מהניקוד):

שפות, נגישות לבעלי מוגבלויות, פרטי התקשרות, בלוגים או קליפים נוספים ואינטראקטיביים.



Comments