נאור
ירושלמי, מנכ"ל חיים וסביבה "היכולת של 130 ארגוני סביבה מכל רחבי הארץ
לייצר ולהוביל קמפיין משותף מצביעה על כוחם והשפעתם על סדר היום בישראל". 2/10/2013, מערכת הזווית השלישיתתחת הכותרת "מצביעים על מה שחשוב" השיק חיים וסביבה – ארגון הגג של ארגוני הסביבה בישראל, קמפיין ייחודי לקראת הבחירות לרשויות המקומיות. הקמפיין מבוסס על תוכן שמייצרים הארגונים בזמן אמת ועל השתתפות פעילה של ארגונים ופעילי סביבה מרחבי הארץ. לדברי פז כהן, מנכ"ל השדרה-אג'נדה שמנהלת את הקמפיין "בעוד שבקמפיין רגיל מנסים לאחד ולזקק מסר אחד, הרי שבקמפיין זה ננקטת גישה שונה, המתאימה לרוח החברה האזרחית, ונותנת גג אחד לריבוי מסרים וסדרי עדיפויות. לצורך זה נבחר קונספט קריאטיבי בו מגוון דמויות מצביעות על סוגיות סביבתיות מקומיות שחשובות להן (אוויר, תחבורה ציבורית, פסולת, מיחזור וכד') וכל ארגון יכול למנף את הקמפיין למטרות שחשובות לו ולתחומי פעילותו". לדבריו, הקמפיין נועד לאפשר לארגונים להשפיע גם ללא תקציב, וזאת בהתחשב בעובדה שלמרבית הארגונים אין משאבים כספיים והם פועלים בהתנדבות. הקמפיין מאפשר לתת ביטוי למגוון רחב של נושאים ופעילויות סביבתיים בהם עוסקים עשרות ארגוני הסביבה, תחת כותרת משותפת אחת. הקמפיין דינמי ומשתנה ככל שהאמירה הציבורית בנושא הסביבתי מתחדדת לקראת הבחירות, והוא יימשך עד ליום הבחירות. הקמפיין מתקיים בתמיכת "הקרן לסביבה ירוקה". אל הקמפיין אפשר להתחבר באמצעות הפייסבוק: "בבחירות המקומיות מצביעים על מה שחשוב" קמפיין "מצביעים על מה שחשוב - חופש מידע סביבתי" של עמותת אזרחים למען הסביבה ביוטיוב, או קמפיין "מצביעים אופניים" של עמותת "ישראל בשביל אופניים". כתבות קשורות: |
Sustainability.org.il > פעילות להגנת הסביבה >