הישראלית הראשונה בסופרבול: סודה סטרים תשדר פרסומת ב-4 מ' ד'

פורסם: 4 בדצמ׳ 2012, 6:42 על ידי: Sustainability Org   [ עודכן 4 בדצמ׳ 2012, 7:35 ]

הפקת הפרסומת מתרחשת בימים אלו ■ הקמפיין נפסל בעבר בבריטניה בטענה כי הוא פוגע בחברות המשקאות

מאת נתי טוקר, דרור רייך, 4/12/2012
 
חברת סודה סטרים תהיה החברה הישראלית הראשונה שתפרסם באירוע הסופרבול בארה"ב. יצרנית המכונות הביתיות למשקאות מוגזים רכשה זמן פרסום של 30 שניות במשחק הסופרבול ה-47 של גמר ליגת הפוטבול האמריקנית, שיערך ב-3 בפברואר 2013 ב"סופרדום" בניו אורלינס, לואיזיאנה.

רשת CBS המרכזת את שיווק הפרסומות של הסופרבול דיווח כי כבר למעלה מ-75% מזמן האוויר לפרסומות נמכרו ועל-פי מקורות בחברה, העלות של זמן האוויר באירוע הקרוב, צפויה להגיע ל-4 מיליון דולר לספוט של 30 שניות.

סודה סטרים תעלה פרסומת כחלק חלק מהקמפיין העולמי החדש של החברה "The SodaStream Effect". הקמפיין נועד להדגיש את התועלת הסביבתית של סודה סטרים באמצעות הצגת סצנות שבהן בקבוקי משקאות נעלמים בפתאומיות בשעה שאנשים מייצרים לעצמם, ללא כל מאמץ, את המשקה המוגז שלהם באמצעות מכשיר הסודהסטרים. הקמפיין נפסל לאחרונה לשידור בבריטניה, בטענה כי הוא מכפיש את תעשיית המשקאות התוססים האחרים.

בשלוש השנים האחרונות הפך הסופרבול לחלק מרכזי בתמהיל הפרסום של חברות הענק בארה"ב בעיקר בענף הרכב. מפרסמים נוספים באירוע צפויים להיות אולפני הסרטים וחברות המשקאות הגדולות. הסופרבול הוא משחק ההכרעה של אליפות ליגת הפוטבול האמריקנית (NFL). המשחק נחשב לאירוע מיוחד והפך ליום חג בחברה האמריקאית. מעבר למשחק עצמו הסופרבול מתאפיין גם בחגיגות והאירועים הנלווים לו, באמנים המופיעים במופע טרום המשחק ובמופע המחצית.

באופן מסורתי, המשחק נחשב לאירוע בעל הרייטינג הגבוה ביותר בארצות הברית. בסופרבול שנערך ב-2012, צפו כ-111.3 מיליון אמריקאים, שיא צפייה של כל הזמנים‏. עובדה זו, הופכת את הסופרבול לבמה הפרסומית היוקרתית ביותר בטלוויזיה האמריקאית.

ההיסטריה סביב הפרסומות החלה בשנת 1984בעקבות פרסומת של חברת המחשבים אפל שביים רידלי סקוט שבה הציגו את המקינטוש, זמן הפרסום בסופרבול הפך לבמה המרכזית של פרסומות לקונספטים חדשים או מקום שידור לפרסומות גרנדיוזיות ויקרות במיוחד.

זמר שמופיע במופע המחצית של הסופרבול יודע שעיני אמריקה כולה נשואות אליו. ביונסה היא האמנית שנבחרה להופיע במופע המחצית המסורתי של משחק. ביונסה צפויה לארח על הבמה את בעלה ג'יי זי וייתכן שאמנים נוספים.

דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים, מסר: "הקמפיין המסחרי החדש של החברה מדגיש את היתרונות המהפכניים של הטכנולוגיה שלנו ומעמת את תעשיית המשקאות הקונבנציונאלית וככל הנראה מיושנת, על-ידי כך שהוא מציג דרך חכמה יותר ליהנות ממשקה מוגז. חשיפה מסיבית לקמפיין בקרב למעלה מ-100 מיליון צופי הסופרבול בארה"ב, תסייע לנו להעביר את המסר הזה, בד בבד עם פרסומות ופעילויות שיווק נוספות. המחויבות שלנו להשקיע בסופרבול עומדת בקנה אחד עם המאמצים הנרחבים שלנו להגדיל באופן משמעותי את החדירה לשוק האמריקאי והעולמי".

מנכ"ל סודה סטרים דניאל בירנבאום
צילום: אליהו הרשקוביץ

לכתבה בדהמרקר


הפרסומת שנפסלה לשידור בטלויזיה והפכה ללהיט ברשת
ויראלי ברשת: צפו בסרטון של סודה סטרים שנפסל לשידור בטלויזיה בבריטניה בטענה שהיא משמיץ את קוקה קולה ופפסי, אך הפך ללהיט ברשת עם כ- 2 מיליון

לכתבה בגלובס 


כתבות קשורות:

Comments