הסוד נחשף: איך נתניהו ובן-אליעזר רזו 40 קילו

נשלח 22 בינו׳ 2011, 8:26 על ידי Sustainability Org   [ עודכן 22 בינו׳ 2011, 8:32 ]
ראש הממשלה נתניהו והשר לשעבר בן-אליעזר השילו בתוך חצי שנה ממשקלם כ-40 קילו סך הכל. מדיוני הממשלה סולקו הבורקסים - ובמקומם נכנסו גרנולה, פירות וירקות. גם שרה השילה לא מעט ממשקלה, כך מדווח היום "ידיעות אחרונות"
איתמר אייכנר, 0/1/2011

ריצה, הליכה מהירה, גבינות דלות שומן ודגים אפויים - לא מדובר בתוכנית אימונים של דוגמניות-על, אלא בחיים החדשים של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל השר לשעבר בנימין בן-אליעזר, שהשילו בחודשים האחרונים קילוגרמים רבים.

 

היעד של בן-אליעזר: עוד 10 קילו

בן-אליעזר הוא הכוכב של "יורדים בגדול, הגרסה הפרלמנטרית‭."‬ הוא עושה דיאטה כבר חצי שנה, ועד עכשיו הוריד מעל 30 קילו. הוא נראה מצוין, והוא הרבה יותר פעלתן. לכולם הוא אומר שהוא לא מפסיק, והציב לעצמו יעד: עוד 10 קילו.

 

התפריט שלו: קרקרים, גבינות דלות שומן וסלט בבוקר, חזה עוף צלוי וסלט בצהריים, קרקרים ומעדן דל קלוריות בערב ובין הארוחות פירות והרבה מים. בכל יום הוא גם הולך 40 דקות. בקיצור, אם לא אהוד ברק, ניתן היה להגדיר את התקופה האחרונה בחייו כבריאה להפליא.

 

אורח חיים בריא וסגפני

המהפך של נתניהו בן ה‭61-‬ החל גם הוא לפני כחצי שנה. לפרויקט הצטרפה גם רעייתו שרה, והשניים מנהלים אורח חיים בריא וסגפני. בני הזוג פותחים את היום עם כוס מים. ראש הממשלה, שמתעורר עם שחר, מטפס בכל בוקר על ההליכון ופותח בריצה של עשרה קילומטר. אחרי האימון הוא אוכל ארוחת בוקר שכוללת גבינות דלות שומן, לחם בריאות קל והרבה סלט ירקות.

 

שרה מכינה לעצמה כריך בריאות, שאותו היא לוקחת איתה לעבודה. בארוחת הצהריים אוכל נתניהו דג אפוי בלי עור, או חזה עוף בתנור, שמוגשים בליווי ירקות אפויים בתנור. תפריט הערב זהה לארוחת הבוקר. פעמיים בשבוע הוא עושה אימון כושר של 30 דקות בחדר הכושר בכנסת.

 

במקביל, מנהל נתניהו מלחמת חורמה במזונות משמינים. ראש הממשלה הורה לסלק מתפריט הדיונים וישיבות הממשלה הארוכות את המאפים המסורתיים, ובראשם הבורקס, ואת מקומם תפסו יוגורטים, פירות, ירקות וגרנולה. נתניהו נמנע לגמרי גם מעוגיות מזרחיות, בייגלה מלוח ומזון מטוגן. כשהוא מרשה לעצמו להתפנק, מנשנש נתניהו פירות יבשים. הוא לרוב בוחר בשילוב של תמר ואגוז מלך, אותו הוא מכנה "חטיף אנרגיה".

 

התוצאה: נתניהו הוריד 10 קילו, רעייתו שרה הורידה גם היא מספר קילוגרמים מכובד. השינוי שעבר ראש הממשלה נחשף בשבוע שעבר במהלך ביקור שערך בבסיס סיירת מטכ"ל, היחידה שבה שירת. כשהגיע לפינת הכושר של הסיירת נתלה נתניהו על המתח וביצע מספר מרשים של עליות, להתפעלותם של הנוכחים.

 

התפריט של ביבי

  • בוקר: גבינות דלות שומן כוס מים סלט ירקות לחם קל
  • צהריים: דג ללא עור או חזה עוף בתנור ירקות אפויים סלט ירקות.
  • ערב: גבינות דלות שומן סלט ירקות לחם קל.
  • נשנושים: תמר עם אגוז, פירות יבשים.  
  • פעילות גופנית: 10 ק"מ ריצה בכל בוקר, אימון כוח של 30 דקות פעמייים בשבוע. 


לכתבה באתר ynet

כתבות קשורות:
למה לרכב על אופניים - ההיבט הבריאותי
רכיבה על אופניים לעבודה מונעת מחלות לב
הקשר בין רכיבה על אופניים, פעילות גופנית, בריאות ומניעת מחלות לב
מחקר: שליש מילדי הגן בישראל - בעודף משקל
רכיבה על אופניים והליכה מהירה מסייעים להפחתת משקל בנשים
רוצים לשפר את התיפקוד המיני שלכם? תרכבו לעבודה על אופניים
מומחים ממליצים: אימון גופני בכל יום מפחית את הסיכון לסרטן
5 דקות באוויר הפתוח - לשיפור הבריאות הנפשית
לכל האומללים שמחפשים את האושר: היפטרו מהטלוויזיה וצאו לחופשה
שורש הבעיה: אוכל גרוע לא נתפס אצלנו כאויב
בריאות הלב מתחילה בדרך לבית הספר

Comments