בלי ממתקים ליד הקופה בסופרמרקט

נשלח 31 במאי 2014, 1:22 על ידי Sustainability Org   [ עודכן 31 במאי 2014, 1:22 ]

בעקבות סקר לקוחות החליטה רשת המרכולים הבריטית טסקו להאיץ את השינוי המתוכנן, שעשוי לפגוע ביצרניות הממתקים

מאת גרדיאן, 24/5/2014

טסקו, רשת המזון הגדולה בבריטניה, החליטה להפסיק למכור ממתקים ושוקולדים ליד הקופות, לאחר שסקר בקרב לקוחות הראה על רוב גדול של תומכים במהלך. מחקר שבוצע עבור טסקו העלה כי 65% מהצרכנים רוצים כי ממתקים יוסרו מהקופות, כדי לסייע להם לבצע החלטות בריאות יותר בעת הקנייה. 67% אמרו כי הסרת הממתקים תסייע לקבלת החלטות בריאות יותר בנוגע לילדיהם.

טסקו הסירה ממתקים ושוקולדים מהקופות ב-740 הסניפים הגדולים שלה כבר לפני 20 שנה, אך כעת הם יוסרו בכלל החנויות, בהן 1,800 סניפי טסקו מטרו ואקספרס הקטנות יותר בבריטניה ובאירלנד. טסקו תכננה להסיר את הממתקים מהקופות עד סוף 2014, אך כעת מתכוונת להקדים את המהלך, בעקבות הביקוש בקרב לקוחותיה.

מנכ"ל טסקו, פיליפ קלארק, אמר כי ההחלטה מגיעה בעקבות התחייבות לשינוי מתכונים של משקאות קלים, כריכים וארוחות מוכנים הנמכרות ברשת, כך שיהיו בריאים יותר, באמצעות צמצום תכולת הסוכר, המלח והשומן בהם. "כולנו יודעים כמה קל להתפתות לממתק בקופה, ואנו רוצים לסייע ללקוחות להוביל חיים בריאים יותר", אמר קלארק.

ג'לי בין
ג'לי בין
צילום: קית וויליאמסון/פליקר

טסקו הייתה רשת המרכולים הבריטית הראשונה שהסירה ממתקים מהקופות, ב-1994. הקמעונאית תבחן מגוון מוצרים בריאים יותר בקופות, בטרם תיישם את השינוי המלא.

לכתבה בדהמרקר


Comments