רכבת ישראל מציגה: אפליקציה לאיתור תחנות ושעון מעורר

פורסם: 18 במרץ 2013, 7:45 על ידי: Sustainability Org   [ עודכן 18 במרץ 2013, 8:03 ]
לא מפחדים יותר להירדם ולהתעורר בפ"ת! עוד ביישום: הנוסעים יכולים לראות כמה יעלה התענוג, למצוא חברים לנסיעה ולראות מתי הרכבת תגיע. טל"ח 
ויטה קיירס, 18/3/2013

רכבת ישראל השיקה אפליקציה לסמארטפונים שמאפשרת לצפות בלוח הרכבות, לתכנן נסיעה ולחשב את עלותה. בנוסף, האפליקציה כוללת שעון מעורר חכם שידע להעיר את הנוסע המנומנם לפני ההגעה לתחנה באמצעות מנגינה ורטט. השעון, שמבוסס על רשת המפות של הרכבת, מזהה את מיקום התחנה כקילומטר לפני ההגעה ומתריע על כך למשתמש.

 

 

האפליקציה אינטואיטיבית ופשוטה לתפעול. בעמוד הבית שלה מופיעים כפתורים שיסיעו לכם לתכנן את המסלול ולהתעדכן בלוח זמנים בנוחות, ואם אתם מורידים אותה בשביל המאמרים – תוכלו למצוא בה גם עדכוני חדשות ולינק לעמוד הפייסבוק של הרכבת. האפליקציה מציעה שתי דרכים פשוטות לתכנון המסלול: על ידי גלילה ובחירה של תחנות מוצא ויעד או על ידי סימון התחנות על גבי מפת הקווים.

 

 

אחד הפיצ'רים המעניינים (או התמוהים) באפליציה מכונה "פסים אישיים". הוא מאפשר לנוסעים לממשק את האפליקציה לפייסבוק כדי למצוא חברים לנסיעה. כאשר נכנסים לאפשרות זו, האפליקציה מבקשת לסמן מדוע אנחנו רוצים לצרף חברים לנסיעה: האם זה כדי ליהנות מהדרך, כמו שמפמפמת הפרסומת האחרונה, לתאם יחד טרמפ או מונית יחד או כדי להכיר אנשים חדשים. מעבר לשאלת הצורך, זה העמוד היחידה באפליקציה שעדיין לא עובד באופן מושלם, בעיקר כי הכפתורים אינם מגיבים במהירות.

 

בהודעת הרכבת מציינים כי במהלך 2012 נסעו למעלה מ-40 מיליון נוסעים, כאשר הקווים הפופולריים ביותר הם חיפה – תל אביב עם כ-28 אלף נוסעים ביום, ואשקלון – תל אביב עם 26 אלף נוסעים ביום. בהמשך החברה מתכננת להפעיל גם אינטרנט אלחוטי ברכבות ובתחנות, כדי שכל הנוסעים יוכלו ליהנות גם מאינטרנט בחינם.

 



כתבות קשורות:
Comments